Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Iata, in sfarsit!

Posted by Calea Domnului on December 4, 2009

This slideshow requires JavaScript.

Dumnezeu nu dezamageste, nu implineste, ci prin har, intotdeauna depaseste asteptarile celor iubiti de El!

 

13 Responses to “Iata, in sfarsit!”

  1. Marius Zărnescu said

    Felicitari!!!
    Ma bucur pentru voi! Dumnezeu sa va binecuvanteze familia. Sunteti foarte frumosi. Daca nu ma insel, am avut nunta in aceasi zi. Foarte tare.🙂
    uite si cateva poze de la nunta mea.
    http://mariuszarnescu.wordpress.com/marius-si-laura-zarnescu/

    • solideogloriablog said

      Multumesc Marius. Mi-aduc aminte cu placere de tine si credinta ta in Dumnezeu. Am vazut si eu pozele voastre si ma bucur mult pentru voi. Felicitari! Mult har si va doresc sa puteti reflecta gloria lui Dumnezeu prin familia voastra! Mi-as dori sa ne ma intalnim …acum ca familisti.

  2. Ma bucur ca am descoperit blogul tau. Abia astept sa am timp sa “rasfoiesc” in tihna continutul. Te-am vazut predicand la biserica baptista din Gai/Arad. Atunci locuiam in Arad, acum prin Voia Lui ne-am mutat in Germania, dar continuam sa fim ai Sai.
    Mult har si inspiratie pentru lucrare si blog.

    Sarbatori binecuvantate!

    • solideogloriablog said

      Multumesc pentru urari Liana. Daca nu ma insel cred ca ai ceva legatura de rudenie cu dirijorul mai tanar de la Gai, …cred ca se numea Claudiu?.. nu mai stiu. Oricum Domnul sa fie cu voi si voi cu El! Mult har

  3. Felicitari!
    Va doresc un an plin de binecuvantari in 2010.

  4. Nicu @ Sanda Stoica said

    O casnicie fericita, iar anul 2010 sa fie plin de binecuvantari. Va dorim sa fiti o familie implinita, legata prin dragostea pentru Domnul noastru Isus Hristos si o casa cu copii!

    • solideogloriablog said

      Fr. Nicu multumesc pentru urari. Domnul sa va asculte dorinta. M-ati surprins… nu ma asteptam sa ne intalnim pe-aici.

  5. Da, Claudiu Morar(fost dirijor la Gai-Arad) este sotul meu din 2003.
    Felicitari pentru memoria excelenta!🙂
    La ce biserica sunteti acum?

    • solideogloriablog said

      Eu m-am intors in Alexandria din 2007 sau …2008. Nu mai stiu exact. Slujesc in biserica de aici si inca in alte trei biserici in mediul rural.

  6. Nicu @ Sanda Stoica said

    Am fost foarte bucurosi cand, am vazut frumoasele fotografii. Surprinderea a fost a noastra, iar fericirea, tineretea sunt ceva inaltator, sunt reflectate in priviri, zambet si in tot ce va inconjoara. Bunul Dumnezeu sa va binecuvantaze. Sunteti o pereche predestinata.

  7. Cerasella Avram said

    Domnul sa va binecuvanteze! Ma bucur ca am fost cu toata familia la nunta voastra.

  8. solideogloriablog said

    Si noi ne-am bucurat ca ati fost alaturi de noi. Cerasela si Alex, la fiecare din voi va dorim sa aveti parte de cel putin tot atata bucurie cat am primit noi de la Domnul in familia noastra. Tineti aproape de Domnul si nu veti regreta!

Leave a Reply

 
