Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Ce crezi despre Iad?

Posted by Calea Domnului on February 7, 2012

În următoarele şase luni de zile voi căuta să aprofundez învăţătura biblică cu privire la iad. Foarte puţin se mai vorbeşte chiar în biserici despre ea, poziţia tradiţională a chinurilor eterne se află în declin chiar în rândurile evanghelicilor iar diversitatea părerilor este tot mai largă chiar în cadrul bisericilor locale.

Mai jos sunt patru sondaje. Bifează răspunsul pe care ţi-l dictează conştiinţa şi nu ceea ce crede confesiunea din care faci parte.  Mulţumesc!

6 Responses to “Ce crezi despre Iad?”

  1. E said

    DE ce te intereseaza asa mult subiectul iadului? Crezi ca e o motivatie buna/biblica de a determina pe oameni sa se impace cu Dumnezeu?

    De ce nu vorbesti mai bine despre pocainta, credinta, sfintenie, inchinare ?

    Ce model folosea Domnul Isus? Ii inspaimanta pe oameni cu iadul? Atunci tu de ce nu te focalizezi pe ce se focaliza Domnul Stapanul tau?

    • solideogloriablog said

      Salut,
      Mă bucur că cineva ia atitudine faţă de acest subiect. Fiind sâmbătă seara şi pentru că trebuie să mă pregătesc pentru Ziua închinată Domnului, îmi cer iertare dar nu pot răspunde acum la comentariul tău deşi cred că întrebările tale trebuie neapărat luate în considerare. Sper în curând să îţi dau un răspuns, poate chiar în cadrul unui post nou.

      Iată câteva întrebări la care ai putea medita:
      -de ce nu ar trebui să mă intereseze subiectul?
      -am afirmat eu că “iadul” este motivaţia pentru care cineva ar trebui să se împace cu Dumnezeu?
      -măcar din curiozitate, priveşte în Noul Testament şi spune-mi cine a vorbit mai mult despre iad? De câte ori a făcut Domnul Isus referire la rai şi de câte ori la iad?

  2. E said

    Asta nu e un raspuns…..si nu poti raspunde prin alta intrebare…

    A vorbit despre multe lucruri Domnul Isus dar nu despre toate predicam ……

    Nu vad absolut nici un motiv pt care sa studieze cineva despre iad. Nici macar ca sa motiveze pe altii sa se impace cu Dumnezeu. CHIAR NICI UN MOTIV!

  3. cristi said

    In lumea lui Dumnezeu nu exista pacate.. ci doar depasirea si invatarea din greseli… cu totii gresim.. mai grav sau mai usor… ce ar trebui sa ajungem cu totii in iad?

    • solideogloriablog said

      Dacă în lumea noastră există o justiţie, de ce în lumea lui Dumnezeu n-ar exista? Dacă pentru nedreptăţile pe care oamenii şi le fac unii altora este necesară intervenţia justiţiei, de ce nedreptăţile făcute împotriva lui Dumnezeu n-ar trebui pedepsite? Dacă oamenii au hotărât nişte legi şi încălcarea lor se sancţionează, de ce încălcarea legilor divine n-ar trebui sancţionate?
      Cristi, sunt convins că dacă s-ar întâmpla ca vreuna din persoanele tale cele mai dragi ar fi victima unui criminal, cu siguranţă că atunci n-ai mai vorbi despre o “depăţire şi învăţare din greşeli”. Atunci, cu siguranţă ai cere, ceea ce se numeşte DREPTATE. Lumea despre care tu vorbeşti nu este nicidecum lumea lui Dumnezeu ci este o lume iresponsabilă care nu ia deloc în considerare drepturile celor slabi ci doar EU-l este ceea ce contează. NU contează dacă altul suferă din cauza mea sau dacă am produs rău cuiva. Dacă am reuşit eu să învăţ ceva şi dacă am depăşit cu bine problema… nu mai contează ce-am lăsat în urmă. Fie că vrem fie că nu vrem, indiferent dacă credem sau nu, totuşi va fi o judecată! Şi mulţumesc lui Dumnezeu pentru asta (pentru că am avut parte de îndurarea Domnului Isus la cruce. Acolo se vede dreptatea şi dragostea lui Dumnezeu.)

Leave a Reply

 
