Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Relaţii intime- de ce te simţi presat să le intreţii?

Posted by Calea Domnului on February 19, 2010

„Toţi o fac”

 Este o minciună cu gust de adevăr pe care o auzi des. Mulţi o cred şi vor ca şi tu să crezi asta. Rolul ei este acela de a descuraja eforturile tinerilor ce doresc să se păstreze curaţi. De fapt mesajul transmis este ceva de genul:”nimeni n-a rezistat, deci nici tu nu poţi rezista, n-ai nici o şansă, n-are rost să mai încerci să te ridici deasupra celorlalţi… pleacă şi tu capul şi mergi cu turma.” Unii spun „toţi o fac” în primul rând ca să-şi justifice starea imorală ascunzându-se în mijlocul turmei şi astfel crezând că-şi pot linişti conştiinţa împovărată.

Nu! Adevărul este cu totul altul: nu toţi o fac! E-adevărat că mulţi o fac (şi plătesc greu asta cu toate că de acest lucru nu aminteşte nimeni) dar tot mulţi sunt şi aceia care nu o fac (ei au parte de fericire în viaţă). Eu sunt unul dintre cei care am aşteptat chiar până la 29 de ani. Şi tu poţi fii unul care poţi aştepta atât cât este suficient ca să ai parte de bucuria lucrului făcut la vremea lui. Nu uita: nu toţi o fac, dar câţi o fac plătesc. Dumnezeu te-ajută să nu faci şi tot El îţi răsplăteşte aşteptarea!

„Râd prietenii de mine”

Te cred. Şi de mine au râs. Întelege însă că este doar o altă tentativă a diavolului care se foloseşte de prietenii tăi pentru a te descuraja. Lasă-i să râdă! Cine râde la urmă râde mai bine– spune proverbul. Cei care cândva râdeau de mine astăzi fie trăiesc în concubinaj, fie nici n-au ajuns să se căsătorească cu cineva, au avut suferinţă în relaţie şi în mod sigur multe regrete pentru toată viaţa. Nu râvnesc după „fericirea” lor. N-am ce sfat să-ţi dau decât să te încurajez să fii tare şi să rabzi de dragul lui Dumnezeu şi pentru fericirea ta. Cândva rolurile se vor schimba: tu te vei bucura, iar ei vor regreta. Nu te aştepta ca lumea asta să aprecieze virtutea şi curăţia. Încrede-te în Dumnezeu ! Fericirea şi împlinirea ta este în El! Şi, la urma urmei, să ştii că mulţi din cei care râd de tine în lăuntrul lor şi-ar dori să fie ca tine. Ei râd doar pentru a fi în ton cu atmosfera anturajului şi pentru a face impresie, pentru a se da mari. Poate că ar trebui să-ţi schimbi anturajul. Şi mă mai întreb: oare chiar îţi sunt adevăraţi prieteni aceia care nu-ţi respectă convingerile?

„Vedetele”  

Nu lăsa vedetele să-ţi fie model. Mass-media şi televiziunea exploatează minciuna la maxim în imagini vii şi atractive. Realitatea este însă amară. Îţi prezintă vedete care pot să zâmbească când de fapt realitatea tragică a vieţii este cu totul alta: dependenţa de droguri, divorţuri şi recăsătoriri, scandaluri amoroase, boli tăinuite şi greu ţinute sub control, homosexualitate, pedofilie sau violuri. Unii dintre ei chiar au încercat să-şi pună capăt zilelor. De prea fericiţi ce sunt? Fii sigur că nu. Dragul meu, nu uita că televizorul şi revistele îţi spun doar ceea ce îţi place să ştii dar nu şi ceea ce trebuie să ştii.

 

„Dacă nu ne potrivim la pat?” 

O alta minciună savurată de cei obsedaţi sexual ce vor să-şi justifice comportamentul pervers. În realitate minciuna aceasta este o încurajare la infidelitate. Astfel niciodată nu vei şti dacă ai întâlnit-o pe soţia ta şi continuu te vei afla în cautarea ei. Şi… oare aşa îţi vei găsi soţia … într-o serie interminabilă de experienţe sexuale ce-ţi împovărează conştiinţa, îţi compromit caracterul şi-ţi îmbolnăvesc trupul?

Dragul meu, m-am căsătorit anul trecut la vârsta de 29 de ani, am sărutat o singură femeie în viaţa mea şi prima data a fost în ziua nunţii la altar în biserică, înaintea lui Dumnezeu a cărui binecuvantare am aşteptat-o. Nu i-am atins trupul (cu excepţia mâinii) până în ziua nunţii. Multumim lui Dumnezeu că nici eu şi nici ea nu avem nici cel mai mic regret că n-am avut experienţă. Îţi doresc să n-ai de-a face cu oameni cu „experienţă” în domeniul ăsta şi nici tu să nu fii cu experienţă. Cei cu experienţă au pierdut de mult frumuseţea a ceea ce înseamnă relaţia intimă. Probabil că niciodată până acum România şi lumea întreagă n-a avut atâţia profesori în sexologie şi cu toate astea, niciodată n-au fost oamenii mai dezamagiţi de relaţia sexuală ca acum. Mai bine să învăţaţi împreună relaţia intimă decât să ai “profesor”.

SANSA UNUI NOU INCEPUT

Poate ca esti unul dintre cei care si-au pierdut deja curatia sexuala. Nu este motiv sa continui asa. Opreste-te acum! Viata ta poate fi innoita. Multi au experimentat asta. Si tu poţi! Dumnezeu spune in Biblie: „Daca este cineva in Hristos este o faptura noua. Cele vechi s-au dus. Iata ca toate lucrurile s-au facut noi..”  Tu decizi! 

 

3 Responses to “Relaţii intime- de ce te simţi presat să le intreţii?”

  1. lianamorar said

    Era nevoie de o lectie de acest gen in online.
    O lectie puternica, un exemplu palpabil al timpurilor noastre.
    Intr-adevar se poate! Domnul Isus ne ajuta, dar trebuie sa vrem si sa cerem asta.
    Domnul sa va binecuvinteze si de aici incolo faptul ca ati ajuns curati in caminul conjugal.

    Liana

  2. Octavian said

    Am citit o parte din articolele tale , si inima mea tanjeste dupa modul asta de gandire.. Corneliu te numesti nu ?

    Eu sunt un tanar crestin si datorita faptului ca am multe intrebari am si eu o rugaminte , daca Domnul iti pune pe inima .. sa imi raspunzi la cateva intrebari pe mail si in ideea asta sa imi dai si o adresa ceva. Nu stiu exact cat de ocupat esti, si daca nu poti nu-i nicio problema !

    Har si pace !

Leave a Reply

 
