Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Bocancul de plumb

Posted by Calea Domnului on September 30, 2008

-Iarasi m-au incaltat cu bocancul de plumb, spunea el gemand.

-Cum este acest bocanc, il intrebau cei nestiutori?

-Un bocanc cu talpa de plumb. Te leaga si te intoarce in sus, apoi iti trage cu ranga la talpi. Pana in fundul creierului te strapunge- si nu poti sa nu urli. [Traian Dorz -Hristos, marturia mea. pg.333]

Bocancul de plumb, patul de beton si altele de felul acesta sunt doar cateva din chinurile pe care “cei de care lumea nu era vrednica” le-au indurat din dragoste pentru Domnul Isus. A fost o parte din pretul uceniciei lor pentru Domnul, pret platit cu multe lacrimi si durere. Mai jos, am primit de la Violeta o adresa la o inregistrare video a ostasului Domnului- Traian Dorz. Ma bucur acum ca-l pot si auzi.

Mancarea era foarte putina, odihna nu aveam deloc iar starea mea se inrautatea de la zi la zi. Eram aici de-atatea saptamani, fara aer, fara hrana, fara liniste si stam pe un pat de beton care tragea toata puterea si sanatatea care mai era in mine. Mana stanga, pe care cazusem inainte de arestarea mea, incepuse sa ma doara din ce in ce tot mai rau. Osul fusese plesnit, iar acum, din cauza slabirii, a frigului si a umezelii din ciment, durerile incepura sa-mi vina violent si continuu. Toate acestea ma slabira in asa hal, incat ajunsesem iarasi sa nu mai vad, dintii mi se clatinau toti ca puteam sa-i scot cu mana. Inima imi producea ameteli, sufocari, palpitatii si uneori mi se intunecau ochii de tot si capul incepea sa-mi vajie si sa se invarta, picioarele mi se umflasera si toate incheieturile imi provocau dureri ascutite si arzatoare. Ancheta devenise aproape cu neputinta de suportat…

Mancare ni se dadea nu atata cat sa traim ci numai atata cat sa nu murim. Sa nu murim chiar toti, fiindca mult, prea multi n-au avut nici cat sa moara. Toate celelalte erau trecatoare- si bataile si anchetele si muncile si mizeriile- numai foamea era permanenta zi si noapte, luni si ani. Chinurile foamei le simteam continuu, fiindca nu numai stomacul era flamand ci fiecare celula, fiecare particica a corpului era stoarsa si secatuita de orice putere. Cand se intampla, rar, cateodata ca un gardian mai om ca ceiallti si ca de celelalte dati, ne baga in celula cate un hardau pe care mai ramasese ceva mancare de pe coridor, mancam pe nerasuflate cate doua si chiar trei castroane de arpacas… Ne umflam burtile dar nu ne saturam. Oricat de plin ai fi avut o data stomacul, nu aveai senzatia ca esti satul ci umflat. Cine n-a suferit asa nu poate intelege cum vine asta.

http://video.google.com/videoplay?docid=-2942568672131144353&hl=en

2 Responses to “Bocancul de plumb”

  1. violeta shalom said

    cred ca ar trebui sa specifici si sursa, cine mi-a trimis mie inregistrarea: un comentator pe nume Leu a postat linkul video-ului intr-un comentariu la acest articol: http://trezirespirituala.wordpress.com/2008/09/26/exista-lucruri-mai-rele-decat-moartea/
    Hai sa multumim Domnului pentru felul cum lucreaza prin copiii Lui, pentru copiii Lui!

  2. Suntem evanghelici si de curand am lansat site-ul http://www.contracurentului.com pentru a-i ajuta pe gay-i care vor sa renunte la homosexualitate. Dorim sa stim daca sunteti de acord sa facem schimb de linkuri.

Leave a Reply

 
