Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Afla varsta creierului tau

Posted by Calea Domnului on September 23, 2008

1. click pe “Start”
2. Asteapta numaratoarea inversa: 3, 2, 1
3. Memorizeaza pozitia numerelor pe ecran si click pe cercurile de pe ecran in ordinea crescatoare a numerelor, de la cel mai mic la cel mai mare.
4. La sfirsit calculatorul va va da virsta creierului vostru.

<http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html>

26 Responses to “Afla varsta creierului tau”

  1. EU said

    hmm e un pic ciudat prima data mi’a dat 34 si a doua oara cu o greseala in minus mi’a dat 24😐

  2. EU said

    acum am greist de 4 ori si mi adat 38. cu cat e mai putin cu atat e mai bine sau:))

  3. solideogloriablog said

    cred ca cu cat e mai putin cu atat e mai bine. Dar nici prea putin nu este bine ca sa nu dai in mintea copiilor.

  4. romoflorin said

    Super terstul! Dar am observat ca prin exercitiu poti intineri creierul😀

  5. […] Ce varsta are creierul tau? Am gasit testul acesta la Mihail […]

  6. smecher said

    In asa situatii va poate ajuta tasta PrintScreen. Ea poate spori considerabil performantele creerului Dvs.

  7. Eu cred ca “joculetul” nu are a face cu varsta creierului ci, mai degraba cu memoria vizuala (nu sunt sigur pentru ca nu inteleg instructiunile si prezentarea🙂 )

    Oricum, daca nu faci nimic bine ai varsta de … 120 ani.

    Daca nu bifezi corect jocul te tine pana la sfarsit la “entry-level” de 3 cifre … piece of cake🙂
    In schimb daca bifezi bine, iti aglomereaza imaginea ca sa nu scapi fara greseala.

    Eu am resuit 28 si 33-34. Care este minimul? A reusit cineva sa-l faca fara greseala fara sa pacaleasca PC-ul?

    HAR si spor in toate!

  8. solideogloriablog said

    La mine pana acum minimul a fost 28. Important este sa ai memorie viziuala si sa stii ca care este .

  9. gianina said

    Nici eu nu cred ca are de-a face cu varsta creierului. Al meu saracutul, e cam batran… Mi-a dat 55 de ani :)))) Dragut jocul, da oare sa am la 22 de ani creier de 55? :)))

  10. Iedidia said

    2 greseli si mi-au dat 28 ani dar am 21

  11. Iedidia said

    :)) Scuzati prima data 3 greseli 28 ani a doua oara tot 3 greseli 29 ani si facindd-umi de cap
    uitativa la imagine :))

    http://d.imagehost.org/download/0361/ani.tiff

  12. solideogloriablog said

    Iedidia chiar daca ai facut tot 3 greseli dar pentru ca erai la a doua incercare se presupune ca ar fi trebuit sa capeti experienta. Deci 3 greseli prima data =28; 3greseli a doua oara 29. Trei greseli a patra oara… automat imbatraneste creierul, nu? Glumeam. ..si la mine a variat itnre 28-38

  13. Valentina said

    hmm..nu cred ca acest joc poate calcula ce varsta are creierul

  14. tudor said

    eu am facut 19 minim..tine tot de memoria vizuala banuiesc😛 dar nu sunt sigur cine ar putea scoate de exemplu 5-6 ani…e imposibil

  15. Garoto said

    hmm,cum declara multi dintre voi, testul acesta nu prezinta catusi de putin varsta creierului,ba dimpotriva,arata cat de bine poti sa’ti focalizezi ochii pe cifrele prezentate…mi-a dat 54,ar trebui sa ma simt batran,ori sa ma gandesc la prima pensie,imposibil de alt fel pt.ca am 18 ani…

  16. alex said

    prima oara mia dat 52 apoi am gresit mai putin si mia dat 37 apoi 27 …………nu crd ca e adevarat

  17. razv said

    eu am scos prima data 24 ani …e bine?:))

  18. Marta said

    Eu am gresit una singura si mi-a dat 20.[atata si am]. Apoi am gresit intentionat mai multe si varsta crestea. Probabil ca, cu cat mai putin, cu atat mai bine.
    Eu stiu ca am memorie vizuala buna, dar cand apar asa multe cifre la sfarsit abia apuc sa le vad si sunt greu de retinut ;)) Mai incerc, sa vad cat da daca le fac pe toate bine🙂

  19. Marta said

    Tudor, sunt curioasa cum ai facut 19. Le-am facut acum bine pe toate. Si tot 20 mi-a dat.
    [ultimele sunt asa de grele..pe langa cele 10 cifre mai apar cerculete in plus, ca sa deruteze ]

  20. Stefan said

    mia mi-a dat prima data 34 si apoi 33 ,DOAMNE CE-AM IMBATRANIT!!!

  21. dandanel said

    fain testul mi-a iesit 24

  22. Alexauu35 said

    Eu am 16 ani si mi-a dat vrasta creierului 27…e tare testu;))

  23. Am trimis mass cu link-ul acesta …sa vedem rezultatele apoi cred ca incerc si eu…MERSI SI DE CELELALTE SUBIECTE INTERESANTE DE PE BLOG. GOD BLESS YOU!

  24. miha said

    Prima data mi-a dat 52 de ani , apoi 31de ani.Si cand ma gandesc ca am 15 ani. Daramite ca mi-am facut un test de varsta psihologica si mi-a iesit ca am 60 de ani

  25. Catalin said

    :))
    super , cica am 26…
    doar ca am cu 20 mai mult🙂

Leave a Reply

 
