Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

La Calan, din nou impreuna

Posted by Calea Domnului on September 22, 2008

Asa ca am ajuns si la Calan. Dupa ce in urma cu aproximativ o luna de zile ne-am intalnit pe munte in Retezat, noii nostri prieteni, tineri penticostali din Calan ne-au invitat sa ne bucuram impreuna cu ei la intalnirea judeteana de tineret organizata de biserica lor.

Iata mai jos doar doua din pozele facute duminica seara inainte de despartire.

 

Multumim pentru dragostea cu care ne-ati primit. Personal am fost placut surprins pentru ca ne-ati asteptat si la venire desi era trecut de miezul noptii dar si la plecare ne-ati insotit la gara atatia kilometri. Nu erati datori sa o faceti si nici nu ne-am fi asteptat dar totusi voi ati facut-o. De asemenea ati rapit din timpul vostru si ati stat ore-n sir alaturi de noi chiar pana la miezul noptii. Toate astea ca sa ne simtim noi bine.

Ne-am bucurat si de partasia calduroasa avuta in mijlocul bisericii voastre precum si increderea si dragostea cu care fr. pastor Dan ne-a ingaduit sa slujim Domnului alaturi de voi.  A fost un timp frumos petrecut impreuna, un timp in care ne-am simtit mai mult decat “bine-primiti.”  Dumnezeu sa va rasplateasca dragostea si jertfa voastra! Noi va suntem recunoscatori pentru prietenia voastra si dorim ca relatiile dintre noi sa ramana pentru totdeauna curate si sfinte inaintea Domnului si pentru Gloria Lui.

11 Responses to “La Calan, din nou impreuna”

  1. cristina said

    Intr-adevar Ii multumesc Dlui pentru binecuvantarea de a-i fi cunoscut pe acesti tineri minunati si ca am putut sa ne revedem… Si eu m-am simtit extraordinar de bine in mijlocul lor si ce sa zic…am inceput numaratoarea inversa pentru urmatoarea intalnire cand speram sa ii avem printre noi aici in alexandria…God Bless You All!>:D<

  2. lala said

    Intr-adevar si eu ma bucur ca v-am cunoscut…Alexandria si ma bucur de fiecare clipa petrecuta cu voi:):):):)sa incepeti numaratoarea inversa…cu ajutorul Domnului vom ajunge si noi la voi!:):)Si,Mita…nu sunt chiar atatia kilometri pana la gara:):):)A fost placerea noastra!!!:):)

  3. sorinik said

    Multumesc Domnului pentru oportunitatea de a ne intalni din nou. Fiecare nou rasarit iti ofera sansa sa cunosti un om nou, poate doi… poate o suta… Timpul pe care il petreci cu ei de o clipa, o zi… sau poate un an… nu conteaza. Ce este important e ca dupa ce pleci de langa ei sa se intrebe daca ai fost OM sau INGER. A fost un timp de partasie binecuvantat si ne bucuram ca am avut ocazia sa slujim impreuna cu voi… un timp deosebit pe care l-am petrecut din nou impreuna si speram ca “numaratoarea inverasa” sa fie cat mai scurta! >:D<

  4. solideogloriablog said

    Laura e-adevarat ca orasul nu este prea mare insa pana la gara este destul. Mai ales ca am avut nevoie de masini pana acolo cu toate ca puteam lua si …metroul.🙂
    Va asteptam cu drag!

  5. claudia said

    Pentru mine a fost un timp scurt petrecut acasa, dar a fost un timp castigat petrecut cu voi cei din Alexandria si cu vechii mei prieteni din Calan. A fost placut sa va cunoasc mai bine pe fiecare, in tabara nu prea am avut ocazia (in 2 zile) si a fost minunat sa-L vad pe Hristos in fiecare dintre voi. Dumnezeu ne-a creat oameni sociabili, care sa legam si sa intretinem relatii si ce bine e cand se aduna fratii impreuna.Imi pare rau ca nu am reusit sa fiu nici in aceste poze de grup, poate reusesc in Alexandria!🙂
    Sa fiti binecuvantati de Domnul si sa impartasiti aceias buna dispozitie si dragoste cu ceilalti cum ati facut-o cu noi!🙂

  6. Ingerik said

    Dumnezeu ne-a ascultat rugaciunile si am putut iata sa ne intanlim din nou dar de data asta la Calan la voi acasa . La fel ca in tabara am avut si aici un timp de partasie minunat in care ne-am bucurat in Domnul . Va multumim pentru tot ce ati facut pentru noi si ne-ati facut sa ne simtim “de’ai casei” . Speram ca legatura dintre noi sa se mentina astfel sa puteti sa veniti si voi la noi cu ajutorul Domnului. Noi va asteptam cu drag >:D<
    Si Laura sa stii ca incep numaratoarea ;)))

  7. anca said

    Ne-a facut placere vizita voastra si sper sa ne mai revedem poate data viitoare o sa fiu si eu in poza.Si,
    Mita apropo metroul era in greva cind ati fost aici.

  8. lala said

    Mita…o sa se construiasca metrou:):):)si data viitoare cand o sa mai veniti…o sa mergeti cu metroul…sper:):):)

  9. sorinik said

    Lala, Lala… sper numai ca tinerii de la Alexandria sa vina la noi si “fara metro” ca daca asteptam sa avem metro nu ne mai vedem :-s

  10. ramona said

    …Cu ce sa incep…in primul rand si eu ma bucur ca toti ceilalti ca vam cunoscut si ii multumesc Domnului ca am cunoscut niste tinerii asa minunati…sincer cand ne-am despartit in tabara si ati spus ca veti veni la noi nu eram io asa convisa ca o sa veniti..dar uite ca Domnu a vrut sa ne intalnim din nou,si vreau sa va spun ca am petrecut un week.minunat.io doresc ca Domnu sa va binecuvinteze..si dupa cum spunea lala a inceput numaratoarea inversa cu ajutoru Domnului o sa ne vedem de revelion.:)):))

  11. ALINA said

    Intr-adevar a fost o mare binecuvantare sa va avem printre noi,multumim lui Dumnezeu pt acesta oportunitate si speram cu ajutorul Domnului sa facem si viceversa;)
    Exista frunze care nu cad oricat de puternc ar fi vantul,exista clipe ,oameni si fapte care nu se uita chiar daca uitarea este o lege a firii..MULTA BINECUVANTARE

Leave a Reply

 
