Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Coincidenta sau minune?

Posted by Calea Domnului on May 7, 2008

Dragii mei,
Va multumesc din tot sufletul pentru rugaciuni, suportul financiar, dragostea pe care o aveti fata de mine si lucrarea de aici.

Nu stiu daca va mai aduceti aminte de prietena mea Geotrud, ea mi-a fost de ajutor si a tradus pentru mine , de asemenea se ocupa cu femeile si copiii din Chipulukusu.
In 2003 s-a casatorit si de atunci a inceput sa aibe multe probleme cu sanatatea. Sotul ei mai avea o sotie si statea cateva saptamani cu prima sotie ar cateva saptamani cu Geotrud.
Lucrurile nu au mers prea bine, si ea a avut multe probleme cu sanatatea. Saptamana trecuta am aflat ca a murit. Ma doare atat de mult pentru ea, si pentru fica de 16 ani care a ramas fara mama si mai este si insarcinata. Situatia este atat de trista.

Am mai avut o mica problema, persoana care a spus ca-mi va inchiria o casa cred ca se razgandeste, am vrut sa vad acea casa si mi s-a spus ca nu pot s-o vad deocamdata ci cand ma voi intoarce inapoi in august. Nu stiu care este problema dar stiu ca ceva nu este OK.
Va rog sa va rugati pt. ca sa nu ma ingrijorez si Domnul sa lucreze in aceasta privinta.

Azi dimineata in jurul orei 6 pe cand avea timpul de devotiune, Domnul mi-a vorbit in mod special.
Probabil o sa radeti, dar am simtit vocea Domnului care imi spunea sa merg la orfelinat si sa gatesc ceva copiilor.
Am inceput sa ii explic Domnului ca am planificat sa merg la orfelinat joi deoarece este sarbatoare si le voi face ceva special.
Dar Domnul mi-a spus sa merg la cumparaturi si sa cumpar de mancare astazi, nu joi.
Apoi am sunat-o pe Mutuma prietena mea de la orfelinat si am intrebat-o daca stie ce va gati la pranz copiilor, si mia spus ca nu stie, saptamana aceasta ea este libera, deci i-am spus ca Domnul mi-a pus pe inima sa merg la cumparaturi si sa gatesc copiilor azi. Am rugat-o sa mearga cu mine in oras sa ma ajute.
Nu mi-a venit sa cred cand am auzit ca nu aveau ce sa manance astazi si de fapt femeia care lucreaza la orfelinat, chiar sa rugat in timpul noptii iar apoi din nou azi dimineata in jurul orei 6, si i-a spus Domnului ca nu stie ce sa gateasca copiilor, ( nu au nimic de mancare ). si s-a rugat ca Domnul sa pregateasca ceva.
Mutuma mi-a mai spus ca aseara au spus copiilor ca nu mai au nimic de mancare.
Si eu i-am spus prietenei mele, “Domnul este atat de minunat, in ciuda faptului ca nu m-am simtit bine azi dimineata, a trebuit sa ascult vocea Domnului care imi spunea; Du-te si cumpara mancare , si gateste copiilor>”

Oare este o simpla Coincidenta sau o mica minune?

De multe ori nu putem intelege felul in care Domnul Dumnezeu lucreaza si poate nici nu ne dam seama ca suntem folositi de El. Dar am ajuns la concluzia ca atata timp cat ascultam de vocea blanda a Domnului, ceva minunat se va intampla, da poate o mica minune sau poate ceva maret….

Din nefericire multe magazine erau inchise din lipsa curentului electric. Chiar si ieri, o zi intreaga nu am avut curent, va dati seama un oras intreg si am inteles ca intreaga tara nu a fost curent electric. Deci bancile, majoritatea magazineleor….etc inchise.
Foarte interesant.
Azi am facut cumparaturile in cateva magazine micute unde foloseau un mic calculator de buzunar, si bineanteles am fost la piata.
Am cumparat macaroane, maioneza, oua, paine, margarina, orez, zarzavaturi,un sac de malai etc.
Deci impreuna cu Mutuma am facut o salata de macaroane cu maioneza, oua, ceapa, castraveti si am uns painea cu margarina.
Copiii au mancat pe saturate, a fost ceva special pentru ei, sa manaci paine unsa cu margarina, si macaroane este ceva foarte , foarte special.
Nu va imaginati bucuria cu care am fost primita si cat de multa bucurie am facut.
Este atat de minunat, acesti copii au mancat pe saturate si le-a mai ramas suficient pentru mai multe zile.

Este uimitor, in timp ce o femeie se ruga Domnului pt. ca sa le trimita ceva de mancare, Domnul mi-a vorbit si mie sa merg si sa le cumpar suficiente cumparaturi si chiar sa gatesc. Daca nu as fii ascultat si as fii asteptat pana joi, acesti orfani nu ar fii mancat nimic astazi si poate maine…..

Slava Domnului pt. ca am ascultat si am putut fii o binecuvantare pt. acesti micuti.
Domnul sa ne ajute ca sa putem asculta de vocea Domnului ori de cate ori ne vorbeste, chiar daca nu ne este bine sau poate nu e convenabil ce minunat cand ascultam.

Va multumesc pentru ca acest lucru a fost posibil datorita suportului financiar primit de la fratii si surorile mele romani.
Domnul sa va binecuvinteze si pe mai departe si sa ma ajute si pe mine sa pot fii o mare binecuvantre pt. multi.

Cu multa dragoste
Maria

One Response to “Coincidenta sau minune?”

  1. violeta said

    E emotionant! La Dumnezeu nu exista “coincidente”. Uite, o cugetare de pe blogul Hanul Ancutei suna asa: “Coincidence is when God chooses to remain anonymous.” http://ancutamaria.wordpress.com/2008/04/22/quotes/

Leave a Reply

 
