Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Ce varsta psihologica ai?

Posted by Calea Domnului on March 27, 2008

Am intrat pe blog la Florin Stoica si am gasit un test psihologic- care este varsta psihologica in raport cu varsta biologica. Este foarte interesant. Descrierea de la rezultatul final este 98% corecta mai putin varsta care mi se pare cam exagerat de ….mare.[O sa repet testul, poate se rezolva:) ] Incercati si voi aici: http://www.portalroman.com/teste-psihologice/det.php?view=56&pages=1

La Florin Stoica pe blog mai gasiti ceva interesant – cand scrisoarea unui sot catre sotie, dintr-o greseala ajunge la o vaduva care tocmai se intorsese de la inmormantare. Intra aici- http://romoflorin.wordpress.com/2008/03/27/e-mail-ul/

7 Responses to “Ce varsta psihologica ai?”

  1. violeta said

    Fain testul, multumesc (de popularizare)!

  2. gianina said

    Interesant,si mie mi se potriveste descrierea. Varsta…nu stiu…cu 10 ani mai mult? Poate :))

  3. romoflorin said

    Mihail, daca eram oameni de afacere, trebuia sa iti platesc o multime de bani pentru publicitate, si tu ai facut asta de buna voie.😀
    Sa stii ca si eu cred ca varsta psihologica data este putin ridicata, la mine a depasit pe cea biologica.🙂 Cred ca la mai multi. Se poate sa aibe dreptate, la viteza la care se intampla astazi lucrurile, nu ma mira.

    Sa fii binecuvantat!

  4. solideogloriablog said

    Florin, nu tu ci eu iti sunt tie dator🙂 Oricum imi plac posturile tale si cred ca aduc completare la ale mele care uneori sunt mai rigide, strict pe teologie.
    Multumesc Domnului ca am avut in seminar un coleg de banca asa ca tine. Am colaborat in seminar (nu la copiat bine-nteles🙂 ), colaboram si acum si vom sarbatori si la asezarea Imparatiei cand Il vom vedea pe Regele nostru fata-n fata. Pana atunci iti doresc mult har in lucrare…

  5. Sorina said

    zic si eu acelasi lucru ca voi toti… varsta mea psihologica e cu 20 ani mai mare, putin cam… exagerat :-s dar poate fi si asa.

  6. No NaMe said

    frate…cik am 51 de ani..knd colo eo am 14:))ce baba sunt.

  7. petrica said

    am 40 de ani si nu am nici un rost pe lume si sint crestin si toti ma acuza pe mine si nu am nevoie de asa ceva numai vad ca sa mi gasesc jumatatea asa fete din lume miam gasit ca sint un barbat prezentabil orce femeie mar accepta dar aici la pocaiti nu se poate este si pastorul care imi face zile grele care duce o campanie de discreditare eu am zis sint momemnte in viata omului care nu are nevoie de acuze

Leave a Reply

 
