Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

O scrisoare din iad

Posted by Calea Domnului on January 21, 2008

Te las sa o citesti singur. Nu am gasit alta solutie decat aceea de a te lasa sa urmaresti link-ul … http://www.godtube.com/view_video.php?viewkey=1b5bd6e3e034d00b4f73

19 Responses to “O scrisoare din iad”

  1. Virgil said

    Nu putem speria omenirea ca sa se intoarca la Isus.

  2. […] scrisoare din iad. Am fost inspirat de blogul lui Geabou Mihai si am postat acest […]

  3. solideogloriablog said

    Scopul mesajului nu a fost sa sperie pe cineva ca sa se pocaiasca cu toate ar fi putea fi un efect secundar. Chiar “destinatarul” scrisorii se pare ca este un pocait- deci unul deja intors la Domnul.
    Da, si eu cred ca nu frica ii determina pe om sa se pocaiasca. NU frica de Iad, nici dragostea pentru Rai ci iubirea de Domnul. Daca nu iubesti pe Domnul poate sa te sperie si cu bomba nucleara ca tot nu ajungi sa fii mantuit.
    Totusi frica cred ca are rolul de a ne trezi la realitate, de a ne provoca la a gandi serios. Nu putem exclude uneori si rolul fricii in cazul celor neseriosi precum si rol de constientizare si veghere in cazul celor credinciosi. Chiar Domnul Isus spunea “acolo va fi plansul si scrasnirea dintilor.”

  4. gianina said

    Eu cred ca noi,pocaitii,ar trebui sa ne gandim serios la rolul pe care il avem si sa fim deplin constienti de asta.Pe mine una m-a cutremurat gandul acesta.O data,pe cand imparteam invitatii pt evanghelizare,m-am simtit atata de vinovata ca am trecut pe langa o batranica asa de usor,dandu-i doar o invitatie,fara sa-i spun nimic.Atat de tare m-a macinat gandul acela ca a trebuit pur si simplu sa ma intorc la ea cu o Biblie.Si intr-adevar,acel gand a fost de la Domnul,pentru ca ea nu mai auzise niciodata de pocainta si nu avusese nici macar o Biblie in casa!
    Oare ar trebui noi sa stam nepasatori fata de atatea suflete care merg spre pierzare?Iadul e tot atat de real ca pacatul.Dar ce minunat ca exista har prin Domnul Isus!Incepand din casele noastre,apoi prietenilor,colegilor,noi trebuie sa marturisim pe Domnul cu trairea si cu gura.E atata nevoie!Doamne,fa-ne vrednici!
    Sa nu ne fie rusine de Evanghelia lui Hristos!

  5. ascultareacredintei said

    Stiu foarte bine ca oamenii sunt foarte inventivi. Totusi, promovarea valorilor divine, in realitate, nu poate fi realizata decat in adevar. Nu poti convinge pe cineva sa faca evanghelizare daca “ungerea” care este in el nu o face.

    Daca Biblia nu te convinge sa spui altora despre Domnul, daca Duhul Sfant nu o face, credeti ca o va face un film fictiv, o scrisoare imaginara? Daca nu te convinge o scrisoare din cer, te va convinge o scrisoare din iad? Raspunsul meu este – NU.

    Daca Soli Deo Gloria, atunci Sola Scriptura.

  6. gianina said

    Completare:

    De la vecinul din iad,de Costache Ioanid

    Mi-ai fost vecin si cumsecade
    Nu ne-am certat nu ne-am urat
    Mi-ai fost prieten chiar si frate
    De ce n-ai spus ca sunt pierdut?

    N-aveai incredere in mine
    Si nici in alti vecini la fel
    Stiai de Dumnezeu prea bine
    De ce n-ai spus nimic de El?

    Vecine bun vecine draga
    O vorba de mi-ai fi spus
    Ce fericit as fi in slava
    Si cum ti-as multumi nespus!

    Cand te chemam la bautura
    Spuneai ca esti prea ocupat
    De ce n-ai spus atunci in fata
    Ca ce faceam era pacat?

    Dar vai ai stat pe-aceasta strada
    Si ma stiai ca-s pacatos
    Stiai ca n-aveam mantuire
    Si din pedeapsa nu m-ai scos

    Daca veneam tarziu acasa
    Dadeai din cap cand ma vedeai
    Puteam sa strig, sa cant, sa urlu
    Tu tot nimica nu ziceai…

    Si ma gandeam vecin ca tine
    In toata lumea nu gasesti
    E bun, simpatic, nu ma cearta
    Cu asa vecin sa tot traiesti…

    Ai vrut sa fiu doar cumsecade
    Doar respectos si bun vecin
    Dar tu mergeai pe cale dreapta
    Iar eu pe drum plin de venin…

    Nimic acum nu mai pot face
    Primesc pedeapsa mea in iad
    Dar nu uita ca sunt aicea
    Fiindca m-ai lasat sa cad.

    Spune la toti acum sa stie
    Ca esti salvat si mantuit
    Sa nu faci ce mi-ai facut si mie
    S-ascunzi ca esti un pocait.

  7. Roxana said

    Luca 16:31

  8. ardei said

    ok…deci chestia asta cu scrisoarea e chiar penala. Cum a scris scrisoarea? Cum a expediato ca doar era deasupra flacarilor?? Si apoi “Iadul” nu e un loc unde arzi, e o senzatie, un sentiment, iar in biblie scrie nush unde, la nush ce capitol, ca un sfant a sa rugal la D-zeu, si a avut o revelatie cum ca cei de alte religii ce nu cred in Iisus, (islamistii, evreii), vor fii judecati in viata de apoi dupa propriile lor legi.

  9. solideogloriablog said

    Ardei, eu daca as fi in locul tau nu m-as preocupa de “Cum a scris sau cum a expediat scrisoarea?” Bine-nteles ca este doar o imaginatie. Banuiesc ca esti suficient de destept sa-ti fi dat seama de asta. Ideea este in primul rand sa nu ajungi in situatia in care sa vrei sa scrii o astfel de scrisoare iar in al doilea rand nimanui sa nu-i vina in gand sa trimita o scrisoare din iad pe numele tau.

    Tu spui cu mare certitudine ce nu este iadul si ce este iadul. Daca este asa cum spui tu…inseamna ca va fi tare interesant- acea senzatie sau sentiment pe care tu il numesti Iad este suficient de groaznic incat Domnul Isus spune ca va provoca “plansul si scrasnirea dintilor.” Si Domnul Isus se pare ca este suficient de convins ca acolo va fi “plansul si scrasnirea dintilor” intrucat spune asta de sase ori in Evanghelia lui Matei (8.12, 13.42, 13.50, 22.13, 24.51, 25.30).
    Interesanta Biblie ai Ardei  Eu “nush” ce biblie e aia ce contine “nush unde”, “nush ce capitol” probabil si “nush ce” mantuire. Draga Ardei cauta o alta Biblie pe care sa o poti cunoaste. O Biblie care “stie unde” si “stie ce” te va ajuta sa ajungi unde doar Dumnezeu stie.

    In legatura cu revelatia aia- eu unul in Biblia pe care o citesc nu am dat de ea. Oricum Ardei, nu cred ca este o solutie a cauta sa nu cunosti pentru ca sa nu aiba Dumnezeu dupa ce sa te judece. In inchisoare sunt multi care nu cunosteau legile sau care poate chiar nu stiu citii- totusi ispasesc pedeapsa.
    O veste buna insa- Cea mai mare placere a lui Dumnezeu nu este sa te judece. Asa ca nu trebuie sa cautam o portita de scapare in lege pentru a-L imobiliza pe Dumnezeu legal. Nu de-aia te cauta Dumnezeu (ca sa te judece) ci ca sa iti arate ce inseamna viata cu adevarat… ma tem ca Dumnezeu nu iubeste judecata, nu pentru asta “traieste” El. Totusi va trebui sa o faca si pe-asta.

    Ardei- cauta sa cunosti si sa iubesti pe Domnul Isus si ne vom intalni in Rai. Multumesc ca ai indraznit sa scrii. Sunt convins ca si altii au sunt preocupati de aceleasi ganduri ca si tine.

  10. ardei said

    @solideogloriablog
    toti islamistii merg in iad??

  11. ardei said

    @solideogloriablog
    stii ca ne putem ruga pentru sufletele celor morti. nu??

  12. solideogloriablog said

    Ardei- intrebarile tale sunt foarte bine venite. O sa incep sa raspund cu a doua care este mai usoara iar la prima sper sa nu uit sa raspund. Raspunsul la rugaciunea pentru morti l-am scris intr-un post aici https://solideogloriablog.wordpress.com/2008/03/11/rugaciunea-pentru-morti/ O sa ma rog pentru tine in seara asta. …asta pentru ca esti inca in viata.

  13. geo said

    eu una nu credeam in iad dar se pare ca exist:((:((

  14. oana said

    da , frumoasa poezia cam realista am mai vazut dinastea daca vreti puteti sa va uitati pe you tube tot la ”o scrisoare din iad” un filmulet facut de niste copii si colegi de ai mei,eu una dupa ce am vazut mi-am dat seama ca sunt si oameni care nu stiu unele lucruri si ca noi cei care le stim trebuie sa-i ajutam si sa-i aducem pe calea cea dreapta

  15. solideogloriablog said

    Geo, si mie, pe deoparte imi pare rau ca exista iad insa pe de alta parte cred ca este absolut necesar.Iadul este cosul de gunoi al Creatiei. O casa fara cos de gunoi, fie ea si Casa Alba nu poate sa fie curata. Pentru cei care ajung acolo imi pare rau. Dar n-ai ce sa faci… este alegerea lor. Daca au ales sa traiasca fara de Dumnezeu atunci vor cunoaste ce inseamna sa iti lipseasca chiar si cele mai mici “faramituri” ale prezentei de har a lui Dumnezeu.

    Cat priveste faptul “eu nu credeam in iad…” trebuie sa ne amintim ca multi n-au crezut ca Pamantul este rotund si totusi Pamantul tot rotund a ramas. Adevarul este independent de parerea sau credinta noastra. Daca cred sau nu ca exista iad asta nu schimba cu nimic realitatea. Iad este indeferent ca tu crezi sau nu. Problema este alta: daca credem ca nu exista si el totusi exista atunci noi am pierdut totul.

    Mai este o problema: unii vor sa se convinga ca nu exista iad, ar vrea sa creada ca nu exista. Totusi in launtrul lor stiu ca exista dar le este teama sa rosteasca cu gura lor adevarul. Prefera sa-si mai prelungeasca putin iluzia, singura ce le-ar putea justifica traiul mizerabil.

  16. secret said

    experintele in pragul morty…moarte clinica…se spune k un american a afacut experiment pe 8 milioane de oamenii care au fost in moarte clinica uni au fost in rai alty in iad…viata asta e doar o selectie si da majoritattea l-au vazut pe HRISTOS SA FIE CEVA INVENTAT HABAR NU AM…EU CRED K EXISTA

  17. Alice said

    Nu cred ca exista iad.

  18. Necunoscut said

    Am citit undeva si nea spus si profa de religie ca dracu a fost copilul lui dumnezeu.Si a devenit rau si indemna pe oameni sa faca rele.

  19. solideogloriablog said

    Alice nu crezi ca exista iad pentru ca esti convinsa sau de fapt NU VREI sa existe iad pentru ca te temi de implicatii?

    Alice, ce-ai zice daca eu nu cred ca Pamantul este rotund. Inseamna asta ca Pamantul nu este rotund doar pentru ca eu nu cred? Faptul ca tu nu crezi ca exista iad va cauza disparitia lui? Ideea este ca in cele din urma nu conteaza ce crezi- realitatea pur si simplu. De fapt credinta ta te afecteaza doar pe tine si atat. Tu alegi….

    Apoi… tu spui “am citit undeva” si “ne-a spus profa.” Sfatul meu, intrucat este vorba de viata si moarte vesnica, nu-ti baza credinta pe o autoritate de doi bani. Cine este “profa”? Cine este autorul cartii unde tu ai citit? De ce nu citesti Biblia? Ideea este ca in cele din urma tu alegi a cui autoritate s-o accepti dar ai grija, sa nu cumva sa-ti alegi invatatorii in functie de preferintele tale morale- adica sa preferi invatatori doar pentru ca te lasa sa traiesti asa cum iti place.

    Mult har

Leave a Reply

 
