Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Revelioane trecute

Posted by Calea Domnului on January 5, 2008

Pana la 18 ani nu-mi aduc aminte sa fi petrecut vreun revelion in alta parte decat in Alexandria. Dupa ’98 am reusit sa “scap” de pe-acasa si am calatorit mult in Romania. Zilele trecute am incercat sa-mi amintesc unde am petrecut trecerea dintre ani in ultima perioada.

Iata pe unde am fost:

1999-2000 Alexandria- TR.

2000-2001 Bircii-OT. Asta este in jud. Olt, langa Potcoava. Fr. Nelu Maior este pastor aici. Eram in perioada de practica dupa primul an la Institutul din Bucuresti (al doilea an universitar dupa mutarea de la IBEO). Desi fusesem repartizat la Potcoava am facut revelionul la Bircii. Mi-aduc aminte de atmosfera plina de caldura din biserica in seara aceea si apoi de drumul inapoi prin zapada pana la Potcoava.

2001-2002 Poroschia-TR. Poroschia este prima comuna de langa Alexandria spre Zimnicea. Era misiunea unde ma implicasem in ultima vreme si avem in plan sa raman acolo. Ca slujitor spiritual inaintea Domnului, desi aveam doar 21 de ani am hotarat sa petrec trecerea dintre ani in rugaciune cu micul grup de tineri (cred ca eram 2-3?) la o familie tanara din Poroschia si apoi m-am intors la Alexandria. 

2002-2003 Bucuresti-B. Impreuna cu tinerii de la Cuvantul Adevarului. Frumoase amintiri si de-acolo.

2003-2004 Roman-NT. O tentativa de revelion in 6 persoane? Nu mai stiu exact. Va fi un revelion pe care Joe Black nu cred ca-l va uita vreodata.

2004-2005 Piatra Neamt-NT. Dupa trista amintire de anul trecut am hotarat acum sa ne alaturam tinerilor din Piatra Neamt care erau mult mai multi si mai bine organizati. Daca mi-amintesc bine cred ca am fost doua masini de la Roman.

2005-2006 Roman-NT. Plecasem cu Andrei Cioanca sa petrecem revelionul la Iasi. Simteam insa nevoia de solitudine inaintea Domnului asa ca l-am lasat pe Andrei la Iasi iar eu m-am intors la Roman, singur acasa. [Acasa pentru mine inseamna uneori Alexandria, alteori Roman, Arad…. si mai este o Casa. Acolo nu pot merge cand vreau eu. Se pregateste insa.] M-am rugat si apoi la 00.30 am adormit. Pentru prima data cand am fost foarte odihnit dimineata la biserica.

2006-2007 Frumuseni-AR. Este o localitate la 15km de Arad unde facem misiune. Am petrecut seara de revelion impreuna cu tinerii de acolo iar apoi m-am intors in Arad si am continuat sa petrec timpul impreuna cu tinerii din Biruinta la fam. Nelutu si Corina Ardeu.

2007-2008 Arad-AR. Biserica s-a incheiat la 22.00. Am facut o vizita scurta la fr. dirijor Nicu Popa care datorita bolii nu a putut sa se alature partasiei noastre. M-am urgat pentru dansul si apoi am dus painea la fam. Faur Floricel unde urma sa petrecem noapte de revelion cu tinerii. La 23.30 eram acasa, in casa pastorala unde “singur” impreuna cu Domnul am trecut in anul 2008.

2008-2009 ?

In ultima aproape de fiecare data mi-am petrecut trecerea dintre ani intr-o localitate alta localitate. Locul s-a schimbat si chiar oamenii cu care am petrecut impreuna nu au ramas aceiasi.

Exista cateva lucruri insa care nu s-au schimbat in nici una dintre situatii: spiritul in care am petrecut si Persoana cu care am stat de vorba. Am mentionat ca cel putin de doua ori am preferat sa stau singur de revelion insa nu am fost singur- vorbeam cu Domnul. Spiritul? Da, inca de cand eram mic am fost invatat ca trecerea dintre ani s-o petrec in spirit de smerenie si recunostinta, in spirit de rugaciune. La fiecare revelion eram pus in fata unei alegeri: sa admir minunatul foc de artificii sau sa stau pe genunchi in rugaciune. Imi place focul de artificii. Este fascinant insa este ceva care nu-mi place: efemeritatea stralucirii lor. Totul este asa de trecator- probabil un simbol al stralucirii si fericirii lumii acesteea. De aceea am hotarat sa privesc de fiecare data gloria eterna a Aceluia Ce locuieste intr-o lumina de care nu te poti apropia.

Datorita acestui mod de a petrece revelionul, desi nu stiu unde si daca voi mai petrece un revelion pe Pamantul acesta insa stiu cu cine si in ce duh vreau sa-l petrec. Iata ce mai stiu…

2050       voi petrece in  Noul Ierusalim. Tu? 

Leave a Reply

 
