Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Cand cade reteaua

Posted by Calea Domnului on December 31, 2007

Este 23.29. Orange este deja ocupat asa ca va scriu dvs intre timp. 

Mi-a trebuit destul de mult timp sa formulez un mesaj, o urare pentru cei cunoscuti cu care Dumnezeu m-a binecuvantat si pe care i-a pus in apropierea mea ca sprijin. In cele din urma am gasit cuvintele zic eu- potrivite ce au incaput intr-un mesaj fara a fi fragmentat in doua. M-am pregatit sa-l trimiti si iata ce primesc:

“Message not sent this time.” Si eu care credeam ca am prins momentul sa trimit mesaje acum cat nu e reteaua ocupata.

Oamenii s-au grabit deja sa-si trimita mesaje unii altora in acest moment de cumpana intre ani. Fara indoiala este un moment special, unic in an, timp in care vrei sa te sti mai aproape de cei dragi.

O veste buna totusi: Cand Orange-ul, Zapp-ul, Vodafone sau Cosmote-ul sunt ocupate si chiar cand nu sunt, totdeauna ramane libera o singura retea, mult mai mobila si eficienta catre Dumnezeul care te iubeste- Rugaciunea.

Evrei 10.19-22 …prin sangele lui Isus avem o intrare sloboda in Locul prea sfant pe calea cea noua si vie pe care ne-a deschis-o El prin perdeauna dinlauntru adica trupul Sau. Si fiindca avem un Mare Preot pus peste casa lui Dumnezeu sa ne apropiem cu o inima curata, cu credinta deplina…

Accesul este gratiuit. A platit El. Pe tine nu te costa nimic.

Accesul este nelimitat si fara restrictii de orar.

Pauza de rugaciune ca trec in 2008……

Acum sunt in 2008. Slava Domnului ca, asa cum v-am spus, comunicarea catre Dumnezeu a fost fara probleme cu toate ca mii si milioane de pamanteni au apelat la serviciile de comunicare prin rugaciune cu Domnul dorind sa petreaca trecerea dintre ani in partasie cu Parintele Vesniciilor.

Cand cade reteaua si nu numai- ramane Rugaciunea.

One Response to “Cand cade reteaua”

  1. Daniel said

    Am sunat si a functionat !!!
    “Cheama-ma in ziua necazului tau si Eu te voi izbavi – zice Domnul – iar tu ma vei proslavi”
    Sa fiti ascultati !

Leave a Reply

 
