Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Sa traiti …cum?

Posted by Calea Domnului on December 30, 2007

Domnul ne-a binecuvantat in seara aceasta cu un mesaj oferit prin fr. Onisim Mladin. Ideea prezentata chiar in introducerea mesajului mi s-a parut foarte interesanta: 

“Sa traiti bine!” ne ura nu demult domnul Presedinte Basescu.

“Sa traiti bine!” Se poate dori oare cuiva ceva mai mult de atat? Exista o dorinta mai inalta pentru un biet roman si o Romanie saraca? Nu ma indoiesc nici o clipa de sinceritatea, competenta si dragostea pe care Presedintele Basescu le poarta pentru poporul roman.

Mi-a placut urarea Presedintelui.  Insa chiar de cand am auzit-o mi s-a parut ca …paaarca nu era tocmai ceea ce aveam nevoie, parca nu mi se potrivea, parca doream altceva… ceva mai intalt, mai maret. Au trecut ceva ani de-atunci si abia astazi am gasit: 

“Sa traiti frumos…!” ne indeamna Domnul. 

Sa traim frumos ca in timpul zilei, nu in chefuri si in betii, nu in curvii si in fapte de rusine, nu in certuri si in pizma ci imbracati-va in Domnul Isus Hristos si nu purtati de grija de firea pamanteasca pentru ca sa-i treziti poftele” Rom.13.13-14

Imi doream o urare care sa-mi aminteasca ca sunt mai mult decat stomac- sunt om. Pentru ca in Hristos avem totul deplin si eram deci implinit si fericit, doream o urare care sa se potriveasca unui om fericit nu unui amarat. Pentru ca in mine Domnul a pus gandul vesniciei aveam nevoie de o urare care sa creasca apetitul spre inalt, spre cer nu spre bucatarie, spre Gloria eterna si nu spre necesitati efemere. Pentru ca Domnul mi-a dat dragoste agape din dragostea Lui am fost invatat sa ma gandesc la altii asa ca aveam nevoie de o urare care sa ma faca o binecuvantare pentru semeni si nu un egoist satul. Pentru toate aceste motive prefer si-mi doresc ca Domnul sa m-ajute “sa traiesc frumos.” Iata de fapt ce inseamna sa traiesti bine. 

Cu aceasta ocazie va doresc si eu “Sa traim frumos pentru Soli Deo Gloria!”

Leave a Reply

 
