Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Dilema pastorilor

Posted by Calea Domnului on November 25, 2007

O, Doamne, fericit e-acela care-a putut trăi-nţelept;
slujind Iubirea şi-Adevărul sa fie amândurora drept.
să nu greşească nici Iubirii când apără-Adevarul Sfânt
nici Adevărul să nu-l calce pentru-al Iubirii legământ.

C-atât de rar putem şi mintii şi inimii fi-ascultători
ci toţi ori uneia îi suntem, ori alteia părtinitori…
când Adevărul porunceşte să spui ce Dragostea n-ar vrea,
cine-ar putea găsi măsura spre-a nu greşi nici uneia?

Când Dragostea ar vrea-s-acoperi, ce Adevărul vrea sa spui
a cui s-asculţi, şi-a-cui să-nlături, a ei poruncă sau a lui?
căci, Doamne, numai Tu ştii Singur de câte ori m-am chinuit
între-Adevăr şi-ntre Iubire, când mângâiat, când osândit…

Când mângâiat c-ascult Iubirea, când osândit c-o prea ascult
când întristat c-am părăsit-o, ţinând la Adevăr prea mult.
Lumină Veşnic negreşită, desăvârşeşte-mă-n Hristos
să le-mpreun nedespărţite şi-ntrepătrunse-armonios.

Ca-n El Iubirea-i Adevărul, iar Adevărul este ea
cum cei doi ochi mi-s o vedere, aşa sa le-am in viata mea.
aşa sa le-am sa vad deodată, si drept , si limpede, si ‘nalt
sa nu-nchid unul niciodată, când îl deschid pe celalalt.

Traian Dorz- Cântări Nemuritoare

Leave a Reply

 
