Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

Sfinti in Sodoma 3 Impresii si provocare

Posted by Calea Domnului on November 3, 2007

 Iata cateva fragmente din impresiile unora vis-a-vis de mesajul „Sfinti in Sodoma?!?”  Nu dau nume dar cred ca sunt reprezentative pentru marea parte a tinerilor din biserici dar nu numai. [Adesea chiar si cei casatoriti vedem cu parere de rau ca au probleme-divorturi, racasatoriri, curvie]. Totusi multumesc celor ce au indraznit sa-si exprime parerea.

Cititi cu atentie si ganditi-va serios…(am schimbat culoarea doar pentru a evidentia autori diferiti)

…mls pentru mesajul fratelui geabou…ispitele sunt mari shi este ushor sa judeci din banca ta…mai rau cand nu iti dai seama k esti cazut si tu(nu vb acu pt fr mihai…in general),mai ales pe masura ce cresti…presiunea anturajului de la scoala,servici te face sa crezi ca dak traiesti i felul lumii nu ai nimic de suferit…

Am citit cele scrise de dvs. si mi-a placut. m-am regasit in ce este scris si inca traiesc aceste ispite carora cu greu le fac fata.

Multumesc mult pentru acest mesaj…a venit chiar asa la timp…si a fost ca o manusa pentru mana…chiar aveam nevoie de el.

Mesajul tau este raspunsul la o rugaciune  facuta de multe ori, dar…  in mod special la cea din seara aceasta!

Desi cunoscandu-L si stiind voia Lui, pana sa-L ai cu adevarat pe ISUS in inima… te impaci (si nu) cu ideea ca TOTI sunt asa… ca nu exista scapare din asta[…] ca asa trebuie sa se intample… DAR … odata cu acceptarea cu adevarat a Lui ISUS in inima ta ca si LIDER… apar intrebarile??? si abia apoi lucrurile incep sa se lege… si vin raspunsurile… motivatiile… incurajarile ca: SE POATE ! Un pur exemplu.. mesajul tau! E un adevar… si cu parere de rau.. se intampla!

Ferice de cei ce au lasat deja in urma aceste vicii… si s-au gandit sa dezvaluie “Cheia Succesului” in viata lor. Poate fi de mare folos!

Eu sunt casatorita deja dar si eu am fost cofruntata cu astfel de probleme. Domnul mi-a ajutat sa trec si-i va ajuta pe toti acei care vor sa ramina credinciosi, El ne-a promis ca ne va da din puterea Sa!!! Azi ajungem sa ne fie rusine ca vrem sa fim morali, dar sa raminem cu capul sus si mandri! Rusine lor nu noua…!!!

e f. mare nevoie in ziua de azi ca astfel de situatii sa fie clarificate si mai ales cei implicati in vreun fel..doboriti sa stie ca VIATA LOR are sens..si nu sint uitati nici singuri in lupta lor de a se salva..

...DATI MARTURIE MAI DEPARTE SI NU OBOSITI!….

Va multumesc pentru impresiile d-vstra cat si celor ce au adus incurajari acestei initiative. Toate sunt importante. Suntem o familie si prin mesajele d-vstra cautam sa ne aducem fratii si surorile acasa, apropiindu-ne unii de altii in jurul Parintelui nostru- Isus Hritsos caci „se lasa spre seara .”

CONCLUZII

Trebuie sa indraznim, sa nu ne fie rusine sa ne exprimam dorinta dupa sfintenie. Nu este om fara pacat. Toti traim in perioada de dupa cadere (dupa Adam) dar slava Domnului ca nu degeaba traim si d.Hr (dupa al doilea Adam) asa ca avem parte si de rascumparare. Daca am fi trait doar dupa primul Adam am fi spus cu totii doar „sunt orb” insa traim dupa Hristos asa ca unii din noi putem continua „…dar acum vad.”

Vreau sa stiti ca si mie duhurile rele mi-au „soptit” sa nu vorbesc despre subiectul acesta. Oare ce vor crede altii despre tine? Oare ce vor zice ca tu esti predicator? Oare ce vor crede ceilalti pastori despre tine? Poate ar fi trebuit sa imi fie rusine? Nu stiu. Dar m-am gandit ca lumea din jurul nostru nu are rusine si cu toata indrazneala momeste pe multi din fratii mei. Da, m-am gandit la toate aceste lucruri dar cuvintele Domnului Isus au rasunat mai puternic „Intoarce-te acasa si povesteste tot ce ti-a facut Dumnezeu.”(Luca 8.39) Fara sa ne dam seama, prin faptul ca tacem marturisim ca Dumnezeu nu ne-a facut nici un bine.  Aparent am avea mult de pierdut intrucat oamenii ne-ar putea judeca. Insa nu mai avem nimic de pierdut intrucat noi trebuia sa fii pierdut totul deja atunci cand L-am intalnit cu adevarat pe Domnul Isus. Si deci, daca am pierdut totul de ce ne-am teme ca ne judeca lumea? Personal nu mai imi pasa ce cred oameni atata timp cat stiu ca sunt alaturi de Domnul Isus. Acum imi doresc ca si alti tineri sa fie cel putin ca mine si sa le pot fi de ajutor ca la randul lor si ei sa poata sa fie in stare sa spuna „calcati pe urmele mele intrucat eu calc pe urmele lui Hristos” si asta este posibil doar prin Duhul.

Filip.3. 8…. Pentru El am perdut toate şi le socotesc ca un gunoi, ca să cîştig pe Hristos,

-asa ca daca am pierdut totul la ce trebuie sa mai port de grija? Mai am ceva ce este in pericol de a fi pierdut? Nu.

Tu mai ai ceva de pierdut? Un om nascut din nou nu mai are nimic de pierdut!

1Cor.4. 3 Cît despre mine, prea puţin îmi pasă dacă sînt judecat de voi sau de un scaun omenesc de judecată. Ba încă, nici eu însumi nu mă mai judec pe mine. 4 Căci n’am nimic împotriva mea; totuş nu pentru aceasta sînt socotit neprihănit: Cel ce mă judecă, este Domnul.

-daca ai iesit bine la scaunul de judecata al lui Dumnezeu in Hristos atunci de ce sa ne mai fie teama ce vor crede oamenii despre noi?

Dragi cititori va incurajez sa dam laoparte „frica de oameni care este o cursa.” Sa ne apropiem, sa ne facem timp sa ne apropiem de tinerii si de copiii din bisericile noastre pentru ca din nou bisericile noastre sa fie „o primavara pentru lume” cum spunea cantarea pe care am invatat-o la grupa de copii.

Uitandu-ma in Scriptura vad ca Dumnezeu Si-a aratat Gloria tocmai prin faptul ca S-a folosit de vase de nimic scoase din groapa pieirii si din fundul mocirlei, acei oameni care nu sunt multi de neam ales, nu multi intelepti in felul lumii, nu multi puternici…. El a ales lucrurile josnice ale lumii si lucrurile dispretuite ba inca lucrurile care nu sunt ca sa nimiceasca pe cele ce sunt. Si asta tocmai pentru ca nimeni sa nu se laude inaintea lui Dumnezeu. (1Cor.1.29)

Astazi??? De multe ori in biserica ne place sa prezentam figura omului sfant prin puteri proprii, a omului care nu a cunoscut pacatul (chiar pacatele tinerilor de azi), a omului care nu are nevoie de har pentru ca oricum este stapan pe sine.

Consecintele? Tinerii napaditi de ispite au impresia ca sunt cei mai slabi si ca pentru ei nu mai este nici o sansa. „Niciodata nu voi putea fi un bun crestin, s-a dus vremea aia!”-se gandesc ei.  Se uita la cei mai invarsta si nu le vine sa creada ca si ei au trecut pe aici. Crezand ca ei sunt singurii care lupta cu aceste vicii si fiind coplesiti la orice pas de invitatiile siropoase si ispititoare ale celor ce defileaza in pacat- multi cedeaza si se resemneaza gustatnd din placerea de o clipa a pacatului. Astfel multi tineri se prefac (cat mai pot) ca iubesc pe Dumnezeu participand in mod pasiv la servicii religioase ce li se par o povara in timp ce de cealalta parte si parintii lor se prefac ca sunt convinsi de sfintenia si buna relatie dintre copiii lor si Domnul Isus. Tinerii spera ca cineva din intamplare le va spune ceea ce ei au nevoie sa auda [insa ei nu intreaba] si de cealalta parte si parintii spera ca cineva va spune copiilor lor ceea ce au nevoie sa stie [dar fara ca ei sa ceara ajutorul]. Intre timp vazand ca ajutorul nu apare tinerii ajung sa creada ca de fapt nu mai este nici o speranta asa ca trebuie sa cedeze si sa accepte modelul lumii. Apoi parintii dau vina pe biserica, biserica pe parinti sau in cel mai fericit caz „ridicam din umeri” cu parere de rau ca inca un „titanic” s-a scufundat. In realitate insa, concluzia indusa tuturor este acesta- Dumnezeu si Biblia nu mai au putere. Si de aici ….iarasi …necredinta, infrangere…. toate pentru ca nu am folosit adevarul Scripturii si am uitat ca suntem madulare unii altora.

Lumea este condusa prin minciuna si chiar acum in timp ce citesti mesajul acesta cel rau iti spune ca nu trebuie sa credem ca este chiar asa si chiar daca este asa nu trebuie sa vorbim despre asta. Scopul lui este sa-i lasam pe tineri sa se zbata singuri. Cel rau vrea sa ne prefacem ca nu stim ce se intampla in viata tinerilor si de asemenea tinerii sa traiasca cu credinta falsa ca nimani nu stie cu ce se framanta ei si poate chiar caderile lor.   Ne temem sa nu ne vada slabi si sa nu devenim vulnerabili in fata lor. Avem impresia ca ne pierdem autoritatea si respectul. Tinem mai mult la demnitatea si mandria noastra, la imaginea noastra (falsa)  in loc sa ne smerim si sa-i ajutam pe tineri sa se ridice caci si noi am fost cazuti (sau cel putin asa spune Dumnezeu J Rom.3.9-12,23) Ne miram de ce tinerii nu se inghesuie sa slujeasca la amvoane? De ce biserica li se pare irelevanta? De ce? Pentru ca nimeni nu s-a apropiat de ei sa le arate ca Duhul Sfant ne este contemporan si nu a plecat din Romania odata cu exodul romanilor motivati de un trai mai bun. El a ramas si aici… in timp ce romanii din strainatate trebuie sa isi reaminteasca ca Duhul nu a ramas doar in „bisericuta mea de acasa” ci este si cu ei acolo dar nu cu toti- doar cu cei ce Il cauta dintr-o inima curata.

PROVOCARE  PRACTICA

Sunt convins ca multi dintre d-vstra sunteti biruitori peste astfel de vicii. Stiu ca multi puteti ajuta pe tineri in privinta aceasta insa trebuie platit un pret- acela de a recunoste ca si noi am trecut pe unde trec ei. Ne-ar place ca ei sa creada ca noi nu am fost niciodata atinsi de nici un fel vicii … atunci ma intreb oare Hristos a murit si pentru noi?  De ce oare sa mergem la amvon si sa predicam tinerilor despre Daniel si Apocalisa, sau despre evanghelizare si misiune cand ei insisi nu sunt liberi si poarta diferite lupte in fiinta lor? Uitati-va pe fetele lor… privirile lor…striga dupa ajutor intrucat tinerii de varsta lor traiesc de mult adancimile nelegiuirii in camine, in scoli etc. ..exemplele sunt multe iar daca nu stiti intrbati-i pe ei si va veti mira cum au rezistat pana cum.

Poate ca multor lideri de tineret le este rusine sa vorbeasca despre aceste lucruri sau poate ca lipsea cineva care sa aduca subiectul in discutie. Nu uita- „cine stie sa faca un bine si nu-l face savarseste un pacat.” Foloseste-te de aceste mesaje si trimite-le si altora. Nu-ti fie rusine. Iti va multumi pentru ele cel putin in inima lui. Au nevoie de ele.

Important- Indeamna pe tinerii din biserica ta si pe alti prieteni indiferent de religie (om sa fie J ) sa se alatura grupului solideogloriagroup. Eu cred ca va avea numai de castigat intrucat unul din efectele secundare ale scopului SDG va fi acela de a-i readuce pe unii tineri la linia de plutire cand, prin Duhul vor putea deveni folositori in slujirea Domnului. Poti trimite chiar acum mesajul acesta si altora.

Gen.18.16 Barbatii aceia s-au sculat sa plece si s-au uitat spre Sodoma … atunci Domnul a zis: „Sa ascund Eu oare de Avraam ce am sa fac?”….si Domnul a zis:”Strigatul impotriva Sodomei si impotriva Gomorei s-a marit si pacatul lor intr-adevar este nespus de greu de aceea ….” Barbatii aceia s-au departat si au plecat spre Sodoma dar Avraam statea tot inaintea Domnului….”

Pentru ca Lot sa nu moara sub ruinele Sodomeni CINEVA statea inaintea Domnului.

Ca tot a fost vorba de Sodoma…. Avraam a facut ceva pentru ca Sodoma sa ajunga o ruina dar nu peste cadavrul lui Lot. Sodoma (Lumea) oricum va ajunge o ruina pentru ca asa a hotarat Dumnezeu insa tu poti face ceva pentru ca nu si Lot (semenul tau) sa ajunga o ruina. Trimite deci acest mesaj si altor tineri! Cantarea tinerilor si a corului va suna altfel daca multi dintre ei ar citi aceste mesaje- in special primul. Bisericile ar avea mult de castigat daca i-am ajuta cu intelepciune sa vada „luminita de la capatul tunelului” sau mai corect spus „Luceafarul de dimineata”- Domnul Isus.

Mesaj adresat in special membrilor solideogloriagroup. Toti cei interesati sa se alature grupului o pot face la  http://groups.yahoo.com/group/solideogloriagroup/ . De asemenea asteptam comentarii si sugestii dupa regula SDG.

Solideogloriagroup- manifestarea practica a scopului ultim al existentei create- Rom.11.36 Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie Gloria in veci! Amin!

Mihail Geabou

geaboumihail@yahoo.com

Leave a Reply

 
