Soli Deo Gloria

Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie gloria in veci! Amin. Rom.11.36

De socru pe diavolu’

Posted by Calea Domnului on November 3, 2007

 “Joe Black” ne cerea parerea cu privire la eventuala lui relatie de prietenie cu o necrestina. [Sper ca nu te-ai insurat deja..]

Intrebarea „am voie sa ma casatoresc cu o necrestina?” poate fi formulata si altfel „imi este permis sa-l am de socru pe diavolu?”

Ce presupune asta? Socru-tau va dori sa te aiba la masa cu el. Copiii tai vor creste pe genunchii lu’ socru-tau. Daca vrei sa iubesti pe sotia ta necrestina va trebui sa petreci mult timp in casa socrilor tai unde ea se simte bine…..etc

Nu stiu daca asta deranjeaza sau nu insa de un lucru sunt ferm convins: indiferent daca un copil de Dumnezeu vrea sau nu sa se impreune in relatie de casatorie cu un copil al diavolului trebuie stiut ca Dumnezeu nu vrea si nu se va incuscri vreodata cu diavolul. Crucea de la Gologota a spus deja care este relatia dintre Dumnezeu si diavolu. Deci- in cazul in care, prin absurd un copil de Dumnezeu se va casatori si va deveni un singur trup cu o necrestina atunci in mod automat copilul intoarce spatele lui Dumnezeu.

Ii este permis unui crestin sa aiba de socru pe diavolu? [Cum ar fi viata noii familii cu un asa socru? Care va fi influenta lui asupra noii familii?]Va dori Dumnezeu- Tatal meu sa se incuscreasca cu diavolu? Sunt gata sa platesc pretul- sa intorc spatele lui Dumnezeu pentru a ma casatori cu o/un necrestin/a?

Care ar putea fi cauza?

starea bisericii. Intr-adevar biserica de astazi sufera iar marturia ei este compromisa in mare parte datorita compromisurilor facute de noi cu pacatul. Starea morala a multor tineri din bisericile neoprotestante este de plans. In schimb in lume poti gasi tineri mult mai morali. [Atentie- am zis doar morali dar nu si mantuiti]

Da, sunt multi oameni rai in mijlocul bisericii insa nu gasesti oameni buni in lume.[Cand spun biserica nu ma refer la nimic altceva decat la cei care au o relatie cu Domnul Isus si traiesc o viata in dependenta de Duhul Sfant]

starea personala. Sunt eu un crestin autentic? Am eu o relatie cu Domnul Isus? Cine sunt eu de fapt- un om religios doar sau un copil de Dumnezeu? [Ai pacatele iertate? Ai Duhul Sfant? ] Abia dupa raspunsul la intrebarea asta isi mai are rostul intrebarea daca trebuie sau nu sa ma casatoresc cu o necrestina.

Candva la o intalnire de tineret la Roman am fost nevoit sa-i dau un cuvant si unui invitat american. Desi nu ma asteptam am aflat atunci un adevarat fundamental- tinerii trebuie sa-si formeze crezul, principiile dupa care traiesc inainte de a intampina ispita. Ma gandesc ca si unele principii referitoare la prietenie si casatorie trebuie hotarate cu mult timp inainte, atunci cand putem gandi la rece.

Parerea mea– sa cautam sa fim noi intr-o relatie buna cu Domnul Isus si apoi ne va da una din fetele Lui daca chiar este nevoie. Dumnezeu mai are fete de maritat si chiar baieti de insurat numai ca nu vrea sa-i insoare respectiv sa le marite cu oricine. 

Daca ne imprietenim cu diavolul va dori el sa ne faca gineri. Si el are multe fete de maritat si baieti de insurat. El nu are preferinte- le marita si ii insoara cu oricine chiar baptisti, pentricostali …

Leave a Reply

 
